pengomplot

Isnin, Oktober 05, 2009

Hari itu dalam raya




Anak-anak memang gembira bila tiba raya. Kita dulu masa kecik macam tu lah. Bagaimana dengan raya kamu tahun ni?

6 ulasan:

tukangkomputersekolah berkata...

Oh. Raya kali ini amat tidak bermakna buat saya karena perlu memberikan duit raya buat julung-julung kalinya setelah asyik mengepow duit raya dari sanak-saudara semenjak azali.

Bijan berkata...

Sekarang baru kamu tau perasaan orang yang bagi duit raya kat kamu.

irenedahayu berkata...

selamat hari raya bijan....
nak tanya, ubi punya no fon ada tak? nak minta dia melukis nih...

Bijan berkata...

Selamat raya Irenedahayu. Ini nombornya, 012-2760756

Jijahh @ f.k berkata...

raya tahun ni anak buah dah pandai cakap >>> acik mie belum kasik duit raya lagi ... wawawaaa dah pandai laa dia pau jijahhh ... oh tidakk..

Bijan berkata...

Bagi je kuih pau berinti aiskrim coklat, senyap lah dia.

Domo Arigato gozaimas'ta.