pengomplot

Khamis, Julai 30, 2009

yang kuat bersenggama












Kamu pernah makan daging arnab? Sedap juga macam rasa daging ayam hutan. Kamu pernah makan daging ayam hutan? Sedap juga macam rasa daging landak. Kamu pernah makan daging landak? Sedap juga macam rasa daging kanggaru. Kalau kamu tak pernah makan daging ayam hutan, landak, kanggaru, cukuplah dengan makan daging arnab.Ia mewakili semua rasa. Percayalah.

Kalau kamu minat nak buat pet, boleh beli dengan aku. Kalau kamu teringin nak makan, kamu belalah sampai baligh.

9 ulasan:

aryaya berkata...

Burger arnab satu. Maryonis lebih..:)

suri berkata...

comelnye arnab ni.. tak pernah makan lagi.. daging landak pernah la..

Bijan berkata...

Aryaya - Nenas taknak? Bubuh nenas lagi sedap tau.
Suri - Mana ada, aku lagi comel. Lebih baik makan sebelum pupus.

@LiYaNNuaR berkata...

cute...

Bijan berkata...

Terima kasih (Sambil tengok muka dicermin)

Mat Jenin Kota! berkata...

senggama tu apa bang bijaan?? saya x paham...lalala

Bijan berkata...

Sila google...lalala

chapping berkata...

saye penah mkn dging arnab sebab makcik sedare belah ayah saye yg tinggal beberape kaki diblakang rumah tok saye penah membela arnab tersebut...saye selalu melahap arnab beliau..rase die memang mcm ayam utan,kanggaru mahupun landak zoo tepen..
saye setuju je ngn abg bijan..

Bijan berkata...

Bagus...bagus...sebab masih ramai lagi yang belum terbuka hati dan minda untuk memakannya.

Domo Arigato gozaimas'ta.